Minikkusum Tahmini dogum tarihimiz 7 eylül bir prensesim olacak allahin izniyle 26+5 günlügüz yarın kotrolümüz var 😍😊
Ikinciyibekliyorum Minikkusum 25+3 gunluguz bizde ikinci prensesimle 👧🤰 cok cabuk geçsin istiyoruz bir an once gelsin eylül ayı 💕🤗
Damla6606 Minikkusum 26+1 günlügüz bizimde 11 eylül görünüyo prensesimle 20 haziranda randevumuz var en son 21 haftalıkken görmüştüm cok özledim kuzumu 😑
Estur Minikkusum benim oğlumda şanslı eylül bebeklerinden inşallah 10 eylül gözüküyor tahmini Doğum günümüz. 26+2 günlüğüz. Şu yazı hayırlısıyla çabucak geçirmeyi planlıyoruz 😂
Glsr_AKDNZ Benim prensesim de 18 eylül nasipse 😍 ins. Sag salim kavusuruz. Zaman hic gecmiyor sanki.. biraz daha zaman gecse de baslasak ciciler bakmaya almaya 🤗
Minikkusum Glsr_AKDNZ ben yavas yavas aliyorum artik hem agirlasmamak hemde sicaklara kalmamak icin 😊
Minikkusum Ikinciyibekliyorum benim 3. Bebegim 2 oglan bu cadida süpriz yapti bize hic beklenmeyen anda geldi gelse eylul ayi 😍
Meltemsefa Nasipse 17 eylul cikti ultrasonda dogum.dr 10-20 eylul arasi beklenir dedi.hayirlisiyla gelsin prensesim ❤ isim bulamiyoruz.siz buldunuz mu ?
Sev19 23+2 gunl uk hamileyim prensesim olucak tahminen 20 eylül sonrası 38 . Haftada sezeryanla kızımı kucağıma alicam ins
Neslihannnn Bnmde 24 haftalık oğlum olcak 💙27 eylül muhtemel Doğum tarihimiz😊bebişimin kilosu 750 grammış sizin bu haftalarda nasıldı hanımlar merak ettim😊
Minikkusum Neslihannnn masallah kuzuya ben en son 22+5 haftalikken gittim 500 gramdi prensesim bakalim ne kadar olmus yarini iple cekiyorm
Ikinciyibekliyorum Minikkusum massllah rabbim hepsine saglikli uzun ömürler versin insallah ne güzel 😊 bizimde ilki 4 yasinda kiz, bu cimcime de kiz rabbim gönlümüze gore verdi 💕🙏
Sev19 Minikkusum benim ilkim sezeryan mecburen sezeryan olucam hayırlısıyla evlatlarımızı kucagimiza alalım ins
Damla6606 Minikkusum canım benlik deyil ki taşındık kaldıgımız yerden dosyamızı aldık yeni taşındıgımız yerden randevu istedik onlar öyle vakite attı türkiyenin gözünü seveyim istedigin zaman gidemiyosun hastaneye 😶