Kızlar merhaba, ben şuan 40+3 üm, 3 haftadır açılmam 1 cm di, hiç ilerleme yoktu. dDktorumda o yzden bugüne sezeryan olacagı mı söyledi, başka hastaneye gidip sormayı flnda düşündüm cunku hiç açılması olmayan kişilere bile suni sancı veriliyor normal dogum deneniyor en azından,. Neyse fazla uzatmiyim bnde hiç agrım sancım yokken dün gece belkı açılmama faydası olur diye bu otu ılık suya koydum açılmasını bekledim ve 1 bardaga yakın içtim hafiften batmalarım oldu sanki gece ve sabah kontrole gittim yatışım olacaktı muanede açılmamın 2-3 santim olduğunu söylediler çok mutlu oldum tabi 😊 sezeryan korkusu baya içime işlemısti cnku nedense suni sancidan korkar ınsanlar ama bende ona karşı bir korku yok, sonra doktorum geldı ve yarın sabah 8 de gelıp yatış yapacağımı suni sancı vereceklerini soyledı, tabı yıne sezeryana dönebilir dedı ama yinede umudum war, özel hastaneye gidiyorum geneli sezeryan ı öneriyor nedense en ufak şeyde sezeryan olmanız gerekıyor dıyor, ben geçen hafta sezeryan dendıgın de sordumda neden sezeryan hani suni verılmezmı normalde, cunku bir sıkıntım yok bebekte ıyı durumda, normal dogum yapabilirim diye söylenmsti , 1 cm e genelde suni pek etki etmiyormuş bunu söyledi doktorum, ama bakıyorum ki burda cok kişi varki 0 açılmaya suni alıp normal dogum yapan, yani yarın kesin doguruyorum Meryem Ana otunun fayda ettıgınede inanıyorum ve dualarınızı bekliyorum, ınsallah hayrlısyla gercekleşir dogumum, 🙏🙏🙏🙏🙏