Betulll Mrb kizlar dun kontrolum vardi 26 +4 gunluk gebeyim bebegin dönmus dedi acaba normalmi ? Ilk oglum 33 haftalik dogdu korkuyorum bu bebegimde erken dogar diye
GulKorkutAlaku Betulll 34 te dönmüştü bizim 41 deyim hala doğmadı telaş yapma hayırlısıyla kurtulursun inşallah
Asli91 Betulll 21 haftalıkken dönmüştü.Her kontrolde aynı durumdaydı.Şuan 30 haftalığım hala aynı 😊 sadece yaptığı baskı zorluyo.
GulKorkutAlaku YelizBilen Şimdiye dönmesi gerekirdi aslında ama bazı bebekler son ıkı haftada donebılıyomuş sabırla bekle bakalım🙏🏻
deletedmom40 Valla ben bi gidiyorum kafa üstü uyuyor bi gidiyorum bacak bacak üstüne atmış bi tesbihi eksik yani dert etme değişiyor daha erkeniz 26 haftalıkmışsın sende o kadar dar değil alan dönebilir tekrar
Sldaygn @Betulll korkma canım benimde bir hafta baş geliş bir hafta makat gelişti o haftalarda benimde öyleydi şuan 32+4 baş geliş
Enis 32+1 haftalık kontrolümde makat gelişli dönmüş olması gerekiyor 35 haftaya kadar 35 haftadan sonra da bebeğin dönmesini beklemek pek mümkün değil o haftadan sonra dönmeyebilir dedi :( şuan da 33+3 haftalığız haftaya p.tesi kontrole gidecem bakalım durum ne gerçi kızım dönse de normal olmayabilir çünkü plasenta hala aşağıda :(