Buse0809 yani bir zararini gormedim doktorumda zarari var demedi açıkçası zaten fitil kullaninxa geçiyor sonra yine ara ara dikkat etmeyince tekrarliyor yaklasik bende 12. Haftamda başlamıştı suam 36 haftalığım geçiyor yine başlıyor siz doktorunuza kontrole gidinxe söyleyiniz ilac tedavisi uygulayacaktır