fndckp Merhaba kızlar, kilo durumları nedir sizin bebişlerinizde? bugün muaynemizi olduk 35+5 haftalığız kilomuz 3450 gr 😀
es-es1 fndckp maşallah 🥰 ben 33 haftalığım 2380 dedi kilosu doğuma kadar 4 e yaklaşır yemene içmene dikkat et dedi doktor moralimi bozdu normal yapamazsın falan bir sürü şey anlattı
fndckp es-es1 bebeğin nasıl gelmek istiyorsa öyle gelsin canım. bozma moralini🥰 4 kg ve üstüne normal doğum önermiyorlar zaten☺️
Yelizimmmm3447 32de gittim 2 kilo 80 grm dedi 35te yine gitcem nstye filan bağlıycaz dedi bebişler son ayda çok kilo alır diyorlar siz ne düşünüyorsunuz
_Elifffffff_ Yaa neler yiyor içiyorsunuz hanımlar bnm ilk kızım zayıftı bu bebeğim kilolu olsun istiyorum🙋♀️😄
fndckp _Elifffffff_ Genetik dedi doktorum benim bu durum için. Ben ve babasıda aynı şekilde kilolu doğmuşuz😁 Fazladan yediğim bişey yok aslında, bu süreçte ben hiç kilo almadım☺️
_Elifffffff_ fndckp benmde eşim 4 kilo üzeri doğmuş ben zayıf dogmusum demekki bana çekmiş kızım 😄kızımda çok kilo almıştım hemde baya 30 kusur falandı şimdi hiç kilo almadım daha dengeli beslenmeye çalışıyorum doktorumun verdiği listeye göre 🙆♀️