İkinci hamileliğim, ilk hamileliğimde de karnımda sertleşme oluyordu. Bebek başını, poposunu dayıyor bir yere bırakana kadar canım yanıyordu. Bu hamileliğim de can yanması çok uç noktalarda ne yapıyor neden yapıyor bilmiyorum bütün kanım kaskatı kesiliyor ve hareket etmek, nefes almak bile işkence o anlarda, pozisyon değiştirmekte işe yaramıyor. Rahatlamak için özel bir şey yapan var mı? Sizde oluyor bu kadar can yakan sertleşme 😬