Eğer 4.ve 6. Ay arasındaysan ve dişinde iltihaplık bir durum varsa tedavi olman gerekir.çünkü iltihaplanan diş bebeğe zararlı.beb geçen hafta 20 lik diş ağrısıyla gittim cok kotuydu 5. Ayda olduğum için tedavi yapılabilir dedi doktorum her türlü. Antibıyotık kullandım daha sonra 20 likleri çektirdim.ama başka bir durum varsa tabi doğumdan sonraya ertelenebilir .çok geçmiş olsun