Brcn90 Arkadaşlar var mi bunu yaşayan ? 37 haftalığız. Bebeğim ters şu an ve 4 kiloya yakın🙊☺.Sezaryen büyük ihtimal.Ama bazılarının doğuma yakın dönebiliyormuş. Siz ne düşünüyorsunuz ?
Mengihilal Brcn90 bebeğinin iriliği kesinleşirse ve son 40. haftalara kadar doğmazsa dönse bile kendini boşuna zora sokma. Sezaryenden beter oluyor iri bebek doğurmak için zorlanan anneler😔
mavisahinn Brcn90 dönermi bilmiyorum ama benim yengem 4.650 normal doğum yaptı birsürü dikişi vardı içli dışlı hemşirenin yüzünden gelip makas batırmış alttan suyunu patlatmış kuru kuru doğum yaptı çok zorlandı 🤦🏼♀️
Minnakkannesi Brcn90 benimde durum aynıydı 38 de gittiğimde bile doktor daha hiçbir doğum belirtisi yok çocuk çok kilo alıyor dedi 4 ü geçmişti doktordan çıktım ikinci gün sancım tuttu normal doğum oldu şükür ve ultrason kilosu ile tutmadı 3600 civarı doğdu
Esin25 Brcn90 canım valla 38 e kdr dönebilir diyolar ama yeri darlaşınca zor diyolr inşallah döner ben 39 haftada dopm yaptm ölcüde 3800 çıkıyodu doğdu 3550 grm 4000 kiloyla da doğuran var zor olablr ama senn doktorun kararı bu Önemli oln sağlıkla kavuşmak 🤲🏻🙏
Erimannesi Brcn90 ilk bebeğim 4 kilo doğdu normal.. Doğumum kolay oldu ama sonrasında dikişim çoktu.. Hem kesi hemde yırtılma oldu.. Biraz çektim yani.. Şu an ikinci gebeliğim ve yine bebek iri 🤦♀️bu sefer galiba sezeryan olucam
Edibaby Brcn90 37+6 da doktorum 3.600 3 hafta önden gidiyor kilosu dedi. 2 hafta daha bekleyelim 4 kilo olunca zaten sezeryan yapcaz dedi 🙈