Ceylan96 Merhaba anneler 32. Haftama girdim bugün çok fena vajianamda ağrı var yürürken sanki çıkacakmış gibi oluyorum ve bacak ağrım var özellikle diz altı sizdede oldu mu ne yapabilirim yürüyemiyorum ağrıdan ve batmadan dolayı
Neslihanaras Ceylan96 bendee 34 haftalikken öyle oldum resmen rahmimim kemikleri ağrıyordu doktora gittik düşük tehlikesi olabilir dedi bebeğe ciğer geliştirici iğne yapıldı dinlemeye geç dedi iğneleri oldum ilaç kullandım su an 37 haftalığım agrim az var hayırlısıyla haftaya cumartesi sezeryan olacam
Dryalp Ceylan96 benımde öyle oluyor sormadım doktora sol tarafta oluyor agrı ama böyle uzun süre yatınca felan dınlenınce sanırım
Hostesmom Ceylan96 canım benimde bacak ağrım vardı magnezyum yazdı doktorum ve hergün soda içmemi önerdi
Ceylan96 Neslihanaras Rabbim yar ve yardımcın olsun aynen benimde öyle Rahmin kemikleri ağrıyor çok canım acıyor bugün gittim bebeğin makatı baskı yapıyor dedi ama sanmam
Neslihanaras Ceylan96 sağol canım dikkatli ol kiz kardeşlerin falan biri varsa gelsin yanina yardim etsin sna sen kalkma.ayaga
Mina34 Ceylan96 30+2 yim..bendede aynısı var yürüyemiyorum çok ağrı yapıyor dr dün sordum normal dedi :(
minikprensesimmm Ceylan96 bende 35+1 deyim. Bugün aşırı derecede ağrım var özel bölgemde içim rahat değil acile de gitmek istemiyorum 32.haftada bi kasılma diye gitmiştim alttan baktılar diye tekrar gitmek istemiyorum napcam bilemedim
melzey Minikasya yaaa ben de 24 haftalığım ve bende de aynı ağrı. Kemiklerim yerinden oynuyor sanki. Özellikle yatakta sağa sola dönerken. Cuma kontrole gittiğimde doktoruma soracağım:(
Neslihanaras Ceylan96 aynn benim kix kardeşim 1 hafta bende kaldi bende bir hafta annem.gilde kaldim çocuğum için mecbur
Mina34 Ceylan96 bencede normal değil çünknayakta kalktığımda sürekli batma saplanma ağrı hissi ve yürüyemiyorum..banada magnezyum verdi
Minikasya melzey Ben sordum. Aynıyım birebir. Özellikle yatakta. Hiç bi sorun görünmüyo. Rahim kalın. Herşey yolunda. Ben vajina varisi sandım değilmiş. Çatı ağrısı olabilir dedi.
Eflalhuma 29+5bndede cok agrı oluyodu baskı ve pelvis kemiği bebek cıkıcak gibi doktorum magnezyum werdi sabah akşam içiyotum vok şükür iyiyim