SaadetBayrak Kızlar meraba bize 12 haftada erkek dediler şuan 18 haftalığım kızım olacağını öğrendim🙈🙏 tabiki hemen isim araştrmalarım başladı iki isim arasında kaldım yardmcı olursanz sevinirim🤗 Derin mi? Mila mı?
Erkekanasi SaadetBayrak Derin ❤️ Mila hoş bi isim değil bence. Sevenler lütfen kusura bakmasın sadece fikrimi söylüyorum ama kedi köpek adını anımsatıo bana
Thesra SaadetBayrak İkiside çok güzel birbirlerinede yakışmışlar peş peşe derin mila koy en iyisi❤️❤️