ESRAFS Merhaba sevgili anneler,anne adaylari. Medipol esenler kadin dogumda dogum yapan var midir ? Ücretleri nelerdi ve size ekstra ücret çıkardılar mi. Doktor ve hemsirelerin genel tutumu nasıldı? Ilgililer miydi.yardimci olursaniz mutlu oluruz :)
Unicornn ESRAFS Ben doğum yaptım canım daha yeni. Doğum ücretinden ayrı bir ücret istemediler ekstra bir sağlık sorunumuz çıkmadığı için. Hemşire, ebe ve doğumumu yaptıran doktordan çok memenun kaldım çok güzel motive edip merhametle yaklaştılar. Oda da plates topu vardı ayriyettan duşa da girip çıktığım oldu. Bu şekildeydi.
minnakmina ESRAFS 2018′de yapmıştım o zaman dogum ücreti ve kan uyuşmazlıgı için ücret ödedim ebeler çok iyiydi çok güzel ilgilendiler şimdi başka şehirdeyim İstanbul’da olsaydım tekrar orada dogum yapardım
Unicornn ESRAFS Normal de doktorum Tuba kılık tı ama açıkçası o doğumumu yaptıran doktor kadar cana yakın samimi değildi. Doğumuma nöbette olduğu için Nur Cansu Yılmaz girdi çok çok iyi bir doktor iyi ki o doğumumu yaptı. Dikişlerimi de çok itinayla dikti doçentmiş kendisi.
Merdumgiriz90 Unicornn Merhablar acaba doğum süreci nasıl ilerliyor bilgi verebilir misiniz? Yani sancı yi özel odada mı çekiyorsun yanına birilerini alıyorlar mı? Bu arada rabbim çocuğunuzu hayırlı mübarek etsin inş :)
zeytinkiz Unicornn merhaba bende tugba hanıma gidiyorum hızlı ve aktif olması benim cok hosuma gitti hemde herşeyi söylüyor anlatıyor evet cok cana yakın değil ama ters bir insan da değil siz kontrolleri hep tugba hanıma mı gittiniz neler yasadınız 🤭
ESRAFS dorugunannesi34 zorunlu sezeryan icin bana 2850 fiyat verdiler…normal.icin de 1850.. eger baştan beri sezeryan istenirse 5 bin
Unicornn Merdumgiriz90 Çok teşekkür ederim amin inşallah 😊 Anlatayım hemen. Doğum hane üst katta üst kata çıkıyorsunuz her kesin ayrı doğum odası var bir de doğum hane içinde size ayrı bir oda veriliyor. O ayrı oda da sancınızı çekip saat başı açıklık kontrolü için doğum odanıza alınıyorsunuz kontrolden sonra tekrar sancı odanıza gidiyorsunuz. Bir bayan refakatçi kalabiliyor sancı odanızda yanınızda. Doğumdan sonra aynı kattaki başka bir odaya aldılar beni doğumhane odasından çıkarıp oraya çünkü doğum yapacaklar sıkı takip edilsin diye alınıyor. Böyle yani.
Unicornn zeytinkiz Evet bu anlattıklarınız doğru işini titizlikle yapıyor baştan savma değil. 3 aylık hamileyken başladım hep ona gittim Tuba hanıma