Bişey diyimi kendimi de esimide doktora getirdim ufak tefek sorunlar haricinde öyle çok büyük bi sorunumuz yok bı ara tamamen saldım iş güç derken aklıma bile gelmiyordu en son bu ay hastalığım 2 ay gecikti bı ümitlendim megersem değilmişim yine sonra kafama takmaya başladım yine şimdi yine bi tavsiye üzerine bı doktora gidicem bakalım ne olcak ,🙂