Kızlar 21 Aralıkta düşükten dolayı kürtaj oldum 2. Adetim bitmek üzere. 30 yaşında 3 buçuk yıllık evliyim. Tekrar denemeye başlamak istiyorum çünkü vakit kaybetmek istemiyorum bebeğime kavuşmak istiyorum bir yandan da aynı şeyi yaşamaktan korkuyorum sizce 2 ay çok mu erken başlamak için ?