cemre38 benim ilk haftalarda olmuştu yerleşme kanaması derler
Sonra prgestan kullandım 10 cu haftada tekrar oldu doktorda aldım soluğu ilk bebegimk kaybetmsitim çünki. Doktor dedi 10 cu haftalarda görülür bu tarz hafif lekelenmeler gelmene gerek yok tü fln dedi sonra bebesi gormstuk hareket ediyordu falan ☺️☺️ sana naçizane tavsiyem yarın doktora görün prgestan vericektir