Merweeeeee cnm ben sadece hamile pantolonu aldım karnım şimdiden kocaman olduğu için 😂😂üst için her mağazada genelde salaş kıyafetler oluyor eski kıyafetlerimi giyebiliyorum yeni almadım hiç elbiselerim oluyor hala sadece kocaman bi göbek çıkıyor o kadar 😁😁😁