34_21_23 byzza16 hareket. Bende de çok gaz oluyor hareketsizlik olunca sancı çekiyorum bol hareket etmeye çalış bi riskin yoksa
Oziozi byzza16 patlıcakmıs gıbı şişkinlik oluyormu aksamları ben öle oluyorum sabah uyanınca daha rahatım