Kızlar selam🙋 Bebeğiniz kaçınci hafta da cinsiyet gösterdi ve önünü döndü. Benim ki 12+6 da yan uyuyordu bişey göremedik çikolata yememe rağmen benimki tembel çıktı anası gibi uykuyu seviyor😂 bidaha ki kontrolüm 15 haftada kesin döner mi acaba çikolata da yedim ama nerde yanlış yaptım bilemedim sizler dönmesi için neler yaptınız tamamen şans sanırım bu dönmesi tamamen 😍 sağlıklı olsunlar da cinsiyet önemli değil ama insan merak da etmiyor değil 🙄