Sibbeell Kızlaaar olumsuz transfer sonrası adetleriniz düzene ne zaman girdi söktürücü vs kullandınız mı 😶
ballisiyavrum Zavira16 neden olumsuz oldu acaba sorun neydş?bende bugun transfer oldum çok endişeliyim 🥲
Sibbeell Zavira16 canım valla anlamadımyaa acaip göğüs ağrım var 1 haftadır hiçbsy yok olmam gerekiyordu 😓
Zavira16 ballisiyavrum benim çikolata kistinden kaynaklı. En baştan başladık tedaviye opu ve çizik yapıldı şimdi rahim dinlendirme yapıyo doktorum 2 ay