Nurdaneliz Kızlar 39.haftadayım. Vajinada baskı hissi ve gaz sancısı yaşamaya başladım, doğum belirtisi midir? Ve 4 gündür de kahverengi akıntı geliyor. Doğum yaklaştıkça korkmaya başladım çok gerginim 😔😢
Kardelenn06 Nurdaneliz bende 38+5 teyim dünden beri aynı ları bendede oluyor artık dik yürüyemiyorum çok baskı var vajinada bebek gerildikçe baskı acı artıyor her an doğurucam sanıyorum 😅 ama bende nişan belirtisi hiç yok yarın kontrolüm var bakalım ne dicek heyecan dorukta 😅
Duygusuz Nurdaneliz normal hala aynıyım gecen günde cvp vermiştim artı kasık agrısı bel agrısı var asırı derecede sürekli sümüksü akıntı 😔
Unicornn Nurdaneliz 2 gün önce sabah bende de kahverengi akıntı gelmeye başladı akşama hafif suni sancı da etkisiyle doğumumu yaptım. Tam 39.haftada.
Nurdaneliz Busbus58 geliyor sanırım artık. Bi yandan gelsin artık diyorum bi yandan tırsıyorum değişik bir psikolojideyim 😢
Nurdaneliz Kardelenn06 valla bende aynı durumdayım, gece daha da kötüleşiyorum yatakta sağa sola dönmek ölüm wc ye zor kalkıyorum 😔
Nurdaneliz Duygusuz sizin kaçıncı hafta oldu? Hatırlıyorum yazıştığımızı :) bakalım ilk hangimiz doğuracak? Kocaelide yaşıyorum kar kış kıyamet dışarısı o da beni geriyor 😂
Duygusuz Nurdaneliz 39 hafta oldum artık cuma günü gidicem kontrole ama sezeryan olacak büyük ihtimal benim cok asırı agrım var özellikle bugun
Duygusuz Nurdaneliz ya bende pzt cok korktum pzt İstanbul öyleydi Dr geri gönderince rahatladım İnş sorun olmaz yollar acıktır hiç olmadı ambulans gelir
Nurdaneliz Duygusuz büyük ihtimal sizin açılmalar başladı. Benim bel ve sırt ağrım hiç yok henüz. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah🙏
Kardelenn06 Nurdaneliz aynı ben bide kalkarken her defasında eşimde uyanıyor dikkat et diyor önceden hiç uyanmazdı artık yataktan kalkmak için öyle çaba harcıyorum ki oda benimle uyanıp benimle uyuyor 😅😅
Duygusuz Nurdaneliz evet suniyle normal dogum başlatılacak tı sancılar normal dogum için yeterli degilmiş acılmam da 1-2 cm den ileriye girmiyor oda ilk dogumdan kalmadır dedi dr um pzt gittim şimdi suni versem belki akşama belki yarına dogurursun belkide acılma olmadığı için bosuna acı cekmiş olursun sezeryana dönebilir iki kez travma yasamıs olursun dedi benşm ilk dogum da zor oldugu için korkuyordum zaten 3900 Dü kilosu diyet verdi cumaya kadar 4 olursa zorunlu sezeryan yaparım dedi cuma günü belli olacak işte
Nurdaneliz Duygusuz kilosu iyimiş bebişin. Açılma da yoksa normal doğum zorlayabilir gerçekten gönlünüze göre hayırlısı olsun 🙏
Umrannnnn Vajinada baskı olmasi çocuğun kanala yerleşmesinden kaynaklanıyormuş. Bendede aynısı oldu.. 😏 Zaten gününüz geldiği için korkmayın Allah büyüktür yardım eder 🥰🙏
Kardelenn06 Umrannnnn walla ben korkmuyorum kendim için sadece çok heyecanlıyım bebiş için biraz tedirginim onada rabbim yardım eder inşallah
Nurdaneliz Unicornn suni sancıyla dayanamayacak kadar çok ağrı hissediliyormuş. Sizde de öyle oldu mu?
Duygusuz Nurdaneliz evet acılma yoktu ki bu saatten sonra zorunlu sezeryan olursa zaten ben isterim en başta korkularım dan dolayı
Nurdaneliz Kardelenn06 benim eşim de her seferinde noldu iyi misin diye uyanıyor 😂 nedense bi de hep gece sancılanacakmışım hissi oluşuyor bende sizde de öyle mi?
Unicornn Nurdaneliz Evet maalesef çok sancı oluyor ama açılma daha hızlı oluyor. Bir de suni verildiğinde sancı sürekli geliyormuş hiç ara verilmeden deniyordu hayır öyle birşey yok aralıklı olarak geliyor gidiyor. Sancı geldiğinde yoruluyor insan ama gidince güç topluyor rahatlıyor sonra tekrardan geliyor.
Nurdaneliz Kardelenn06 bende ıkanamazsam ona zarar verirsem diye ,onca ağrıyı çekip sezaryene alınırım diye de korkuyorum, aslında belirsizlik tedirgin ediyor. Allah yardımcımız olsun🙏