arkadaslar benim kasiklarim deil ama böğrum agriyor genelde sol taraf kalcam agriyor ayni sekilde sol taraf agirlikli sizlerdede oyle oluyormu 15 haftalik olduk ama tek sol tarafima rahat yatabiliyorum sag veya sirt ustu pek rahat edemiyorum sizdede boyle oluyormu