Makinam dandik demiyor da kilolarımıza laf söylüyorlat utanmazlar!
ben de aynı şeyi yaşadım 170 boy 100 kiloyum detylıya gittiğimde kilo var diye güzel göremediğini söyledi. Kendi doktorum baktıgında ise ben sordum kilodan dolayı mı diye hayır kesinlikle alakası yok dedi… hamile iken zaten psikolojimiz farklı bir de bunlarla uğraşıyoruz