ipek_94 Kızlarrr yardım lütfen. 8+6 haftalık hamileyim kusmalar başladı yemek yemeye korkar oldum zaten herşey çok kötü kokuyor burnuma 😞 siz mide bulantılarınız için ne yiyorsunuz ne içiyorsunuz kraker yemekten de bıktım 😖
Mervensn1 ipek_94 direk ilaç istedim eziyet olmasın diye iyiki istemişim bu platformunda çok kişinin kullandığını gördüm prilam verdi doktorum direk kesmişti çok rahattım bi doktoruna danışmalısın umarım hemen geçer 🌸
Balonnnnn ipek_94 ne yersen ye kesmiyor bulantı ilacı iste drdan 25 haftalığım hala prilam dr kullanıyorum bugün unutmuşum içmeyi mahvoldum
edanrr11 ipek_94 benimkini hiç bişe kesmedi nerdeyse 5. Ayima kadar çektim her gün serum taktiiryordum acilde bir yudum su icemiyordum
Nilaylks ipek_94 kusmam olmadı ama mide bulantım olduğunda hemen çubuk kraker yerdim yanımda sürekli taşıyordum bir de ekşi elmaya azıcık tuz döküp yemek bana baya iyi geliyordu
-Kbra8- ipek_94 tuzlu krakerler elma üzerine limonlar neler denedim neler. Hiç biri fayda etmedi hepsi geçiciydi. Prilam dr kullandım gece yatmadan iki tane içtim rahatladım. İçmedipim günler felaket oluyodum. Su bile kokuyordu. Kesinlikle isteyin doktordan. Hem de bebeğe zararsız.
Attent ipek_94 canım benimde o haftlarda başladı hayatim zehir oluştu limon sıkıyordum agzima beni rahatlatiyordu tuzlu yiyince falan zaten ilerleyen haftalarda geçiyor
tatlissannee Canım banada kokuyordu herşey buzdolabını bile açamıyordummm🙊 ama geçiyorr vee ben çareyi sade galetada bulmuştum çok güzel bastırıyordu midemi dene derim
aytn123 tatlissannee yemek yaparken çift kat maske takıyordum aşırı yoğun mide bulantim olunca 😅😅 maskesiz buzdolabı asla açamıyordum
-Kbra8- ipek_94 ben özellikle ilk üç ay kullandım canım. Tabi ki kullanılıyor İnan çok rahatlarsın hamilelikte mide bulantıları için yapılan bi ilaç zati. Benim 4.5 ayımda bulantılar azalınca bıraktım şimdi 27.haftamdayım. Al rahatla. Hiç çekme eziyet
rabiss-34 ipek_94 benim henüz başlamadı ama koku hassasiyeti başladı midem tuhaflaşıyor yeşil elma yiyorum o çok iyi geliyor canım dene istersen