Baharbek Bu haftalarda süt gelmeye başlaması normal mi bugün üstüm ıslanacak kadar bir göğsümden süt geldi başına gelen var mı
mrveyvz Baharbek 2 hamileliğimde de en başında gelmeye başlamıştı canım doktorlar normal olduğunu söylüyor 😊 ama geliyormu diye göğüs uçlarını sıkma doğumu tetikliyormuş. Kendisi aksın yani sen yoklama
Ortmenanne16 Baharbek 25ten beri geliyor canım benden kontrolde sordum gayet normal dedi doktor kanallar açılmaya başlamış demek ki dedi 🙏🙏
Baharbek mrveyvz bende sordum normal yazdı doktor yinede birden olunca endişelendim 🙄 yok sıkmıyorum ☺️