Gulsurmeli Dilos0111 Dün resmen çatlayacaktım hayatımda böyle bişe yaşamadım 🤷🏻♀️ Maden suyu biraz rahatlatmıştı beni dün deneyin isterseniz
Momandbabyy Dilos0111 Ben çok fazla yaşıyorum ilk gebeliğim. Gittiğim hiçbir yerde rahat edemiyorum. Ve fark ettim ki et tavuk vb. şeyler yediğimde bu sıkıntıyı yaşıyorum. Sebze ağırlıklı beslendiğimde gayet rahat oluyorum. Ama arada maden suyu da içiyorum o da çok iyi geliyor. 😊
Minikasya Dilos0111 Canım önlemiyoruz. İçimizdr asla tutmuyoruz. Sonuçta rahim büyüyo organlar yukarı doğru toplanıp sıkışıyo. Salıyoruz canım😁
EymenAli21 Dilos0111 oyyyyy oyyyy bende yaşıyorum nefes alamıyorum artık hiç geçmeyen ne yersem yiyim gaz gaz gaz soda içmek hamilelikte sıkıntı oluyomu zararı varmı duydunuz mu 20+3 deyim gaz hep benimle 🙈🙈🙈
e_doga Dilos0111 evin içinde bile kısa kısa yürüyüşler faydalı . Mesela ben gaz sancısı çekince kalkıyorum evde bir iki tur atıyorum
Ays0 EymenAli21 sodyumu az soda tercih edilmeli diye biliyorum doktorum icebilirsin sorun yok demişti bana
Ays0 Olmaz mı 25 yıllık ömrümde bence hiç bu kadar gazım olmamıştır 😂 tutunca da kramp giriyor o yüzden korkudan kayınvalideme bile gitmiyorum yarım saat tuttum diye gece boyu sancilanmistim 😂
Zeyzey77 Dilos0111 gaz kaçırma sorunu mu bende de ilkinde vardı. İkinci de başlamadı henüz. Karın büyüyüp sindirim sistemine baskı yaptığı için oluyor maalesef
selinyslgz09_ Dilos0111 Benim de ilk zamanlar cok oluyordu doktorum activanin yoğurdunu ye yada kefir iç dedi probiyotik olduğu icin bağırsakları rahatlatiyormus ondan sonra hergun gunde 1 bardak kefir icmeye basladim asiri rahatladim kesinlikle sizde deneyin