Kızlar son eksiklerimi tamamlamak için baya bir alışveriş yaptım internetten. Bulunduğum bölgede baya kar yağdı 2 gündür ara yollar falan tıkandı. Bu havada getirebilmelerini beklemiyorum tabi ama. 5 ayrı kargoma kargo takipten baktığımda "teslimat gün içinde yapılamadı’' diye not düşmüşler dün ve bugün için. Kargo prosedürlerinden anlayan ya da benzer durumu yaşayan varsa diye soruyorum. Yani kendilerinden ve hava şartlarından kaynaklı teslim edilmesi gereken günde edilemedi, daha sonra tekrar dağıtıma çıkacak olarak mı anlamalıyım bunu. Yoksa şubede bekleyip geri mi gider. Bence zaten hiç dağıtıma çıkmadılar ara yollar falan kapalı çünkü . Hiç bir şey yazmasalar sorun olmazdı ama teslimat gün içerisinde yapılamadı yazınca kafam karıştı bilgisi olan ?