Mbtrm ben muayenelerımde hep oraya gıttım karnım baya asagıdaydı komsularım bıle sen erken dogum yapıcaksın dedıler doktorA sorduğumda öyle bısey nerden bılıcekler gyet ıyısın dedı 34. Haftada dogum yaptım medıpole gıttıgımde benımle ılgılenmedıler bıle acil gece gıttım hemsıre doktor uyuyodu 10 dk zor bulduk erken dogum bız Yatıs yapamayız dıger hastanemızınde bebek yoğun bakımı dolu deyıp yArdımcı olmadan gonderdıler ben suyum gelırken o halde aılem hastanelerı Arayıp yer buldu bırdaha kesınlıkle oraya adım atmam Ayrıca Tülay’a gıdıyordum