Kimkibu ballisiyavrum 5aa transferi olmuştum ben tuttu şükür.. ama yinede kalitesi kötü değil yumurtanızın.. çok iyi kalitedede olsa yumurtanız yine zaten kesin bisi kimse söylemiyor hic bir dokyor.. ins tutunur sağlıkla gelir bebeğiniz😊