sedefyrs1101 İlk gebeliğim, bebek hareketleri mi bağırsak hareketi mi nasıl anlaşılır 16+2yiz bu arada daha erken mi hissetmek için 😇
Tugceonur sedefyrs1101 bende ilk bu haftalarda pıt pıt şeklinde hissetmiştim benim de ilk gebeliğim 🌸
Bhrcnl sedefyrs1101 benimde ilk hamileliğim ve nerdeyse 22. Haftamda falan hissetmeye başladım bende nasıl anlarım diyordum ama gerçekten çok güzel hissettiriyor hele ki şuan 37. Haftamdayım yerinde durmuyor 😂
bircivcivannesi sedefyrs1101 pıt pıt bi şeyler ben de hissediyorum ufaktan bugün 17. haftamin ilk günü hickirikla tekme nasıl ayirt ediliyor ben esas onu merak ediyorum 😂
sedefyrs1101 Tugceonur Benimde pıt pıt şeklinde bişeyler oluyor ama işte bağırsak hareketi mi anlayamamıştım 😊
Asyakrgn Hissetmeye başlayınca tam ayırt edebiliyorsunuz zaten 1 2 hafta sonra anlaşılır artık eğer zayıfsanız daha Erken hissedilir ben zayıf olduğum için 17 haftada hissetmiştim Allah isteyen herkese nasip etsin o duyguyu çok güzel birşey gerçekten:))
dlnyny sedefyrs1101 17+3 olduk 2 gündür çok net çarpma hissi gibi hareketini hissediyorum kişiden kişiye göre değişiyor belki de bebeğiniz hareketleridir🙃
Ebrar3435 sedefyrs1101 bende zayıf hamileyim 21+6hafta olduk ilk atışları 17 haftada hissetim birde az önce bunu yazarken vurdu çok güzel bir his cidden 🥰❤🙏🧿