babyboy1 nereye alışıyosan aklın orda kalıyo işte yurtdışında olanlara da sorsan keşke Türkiye de olsak derler o yüzden kendini o konuda çok yıpratma tek başına bi yere gitmeye çekinen tek sen değilsin 😊 bebiş olduktan sonra yavaş yavaş alışırsın inşallah 😊