Merve52 Kızlar bebeğim kendini sürekli sertleştiriyor yani daha doğrusu böyle karın duvarına dayanıp ittiriyor gibi, karnım taş gibi oluyor. Bu bebek hareketi mi yoksa kasılma mı ? İlk gebeliğim olduğu için anlayamıyorum. Bel ağrısı dışında bir ağrım yok 😊
Ortmenanne16 Merve52 tarifiniz kasılmaya benziyor. Aynı durum bende de olduğu için doktora danışmıştım. Kasılmalar çok normal. Ne zaman ki düzenli olacak o zaman doğum başlıyor diyebiliriz demişti
Tugceonur Merve52 Aynı durum bende de var dı sancım çıkmıştı nst de doğumunuzda yaklaşmış hastaneye gitmekte fayda var doktorunuzu bilgilendirin derim ben
Minimalist_anne Merve52 bende çok oluyor. Ben bebek hareketi diye düşünmüştüm o yüzden doktora sorma gereği duymadım bu hafta gidince sorayım ben de. Sanki ayağa kalkıyor. Göbeğimden dışarı çıkacak gibi oluyor. Yalancı sancıyı yaşadım yalnız 3 kere. Dünyam karardı kızlaaaarrr. Sonra dedim ki bu yalancıysa gerçeğinde ben ne halt edicem 😂😂 vakit yaklaştıkça korkular sarmaya başladı. 32 haftalığız. Allah tüm anneleri kolaylıkla ve sağlıkla kurtarsın inşallah. 🤰🙋♀️🌸
Merve52 Ortmenanne16 Sertleşme esnasında hafif bele giren bir sancı oluyor sizin de öyle mi ? Birde bugün çok sık yaşadım. Ah keşke Doğum belirtisi olsa ♥️ Bu ara çok bunaldım 😅
Ortmenanne16 Merve52 bel mi tam bilmiyorum ama sırtımda sol taraftan dikey bir ağrı oluyor o an nefes zor aldıran cinsten 🥺🥺🥺
Merve52 Tugceonur Düzenli olursa gitsem daha iyi olur sanki, evde de tekim götürebilecek kimsem yok şuan takip edeyim sertleşmeyi 😌 Annem nöbette babam köyde eşim Ankara da görevde ben şuan ancak Doğum olursa 112yi çağırabilirim😅
Merve52 Minimalist_anne Bence de aynen sorun, kasılma mı diye soru işareti kalmasın aklınızda ☺️ büyüdükçe işler hep karışırıyor özellikle son haftalar gaz sancısını bile acaba doğuruyor muyum diye düşünmeye başladım 🤣