1prensesgeliyor Troitti , arsa teşhisiydi plesanta previaydi , kanamaydi , erken dogum riskiydi derken cok şükür 37 ye geldik . Sezeryan günü aldinizmi. Çatı muayenesi oldunuz mu. Bebislerinizin kilosu ne kadar. Nts de sancisi cikan ama hissetmeyen varmi aranizda
Hanz 1prensesgeliyor sanci cikmadi normal dogum olarak ilerliyoruz bebişimin kilosu 2700 ve cati muayenesi oldum ☺️
ysmusic 1prensesgeliyor 37+3 nst de agrim cikti,cati muayenesi oldum,sonrasinda kanamam oldu normalmis..
Rkydmn 1prensesgeliyor bende bugün 37+4 günlük hamileyim. Salı günü sezeryan olucam nasipse son hazırlıklarımı yapıyorum artk
Bitter93 1prensesgeliyor 36.haftada 3300dü 37.hafta kontrolüm yarın bakalım ne diyecek doktor 2gündür adet olacak gibi belim ağrıyor
1prensesgeliyor Hanz sadece bir doktorami gittiniz. Ultrasondan ultrasona bebek kilosu cok değişiyor. Biri bana 2.700 dedi biri 3 kilo 10 gram dedi.
Esra2580 1prensesgeliyor bende 35 haftaligim doktor 3 kilo 30 gram dedi ultrason cihazlarında yanılma olur illa ki bide her doktorun cihazı farklı çıkıyor
Hanz 1prensesgeliyor evet hep gittigim bir doktorum var onun disinda kimseye gitmedim henüz fakat doktorumda iri bir bebege benziyor ama ultrasonda boyle çıktı ama iyi kilosu 3 kadar yolu var problem yok dedi
Mervem23 Bende 36+5 de gitmistim 2800 kilodaydi. Cati muayenesi kacinci hafta da yapılıyor acaba suan 37+3 oldum cuma gidecem kontrole💕💕😍😍
threestar Mervem23 benim doktorum 38′de yapıyorum dedi, bir kaç gün sonra olucam ben de eğer beybim o zamana doğmazsa 😀
yenianne140920 Mervem23 cuma günü yapar canım bende aynı senin gideceğin tarihte yaptı bu arada hiç korkulacak birsey yok çok rahat ol 😍
1995kubra Mervem23 bende çatı muayenesini senin gibi bekliyorum canım 38+5 oldum hala çatı muayenesi olmadım acaba diyorum bebeğin başı aşağıda dedi o yüzden mi muayene etmiyo doktorum anlamadım
1prensesgeliyor Kubragn stilex krem kullaniyorum bende geceleri kasiniyor benimde. Ama elimi degmemeye çalışıyorum. Degdigim an daha fazla artıyor.
1prensesgeliyor ysmusic evet kanama yaparmış bana çatı muayenesi yasak bebegin eşi rahimde olduğu icin. Küçük oglumdada cati muayenesinden sonra kanamam olmuştu bi kac gün sonrada dogumum olmuştu
1prensesgeliyor Rkydmn özel hastanemi yapacaksınız dogumu. Benimde sezeryan olmam.lazim bebegin esi rahimde oldugu icin. Ama doguma gün vermiyorlar. Acil olursan gel diyorlar
Arel-sofia Rkydmn bende salı günü sezeryan olabilirim hala dönmemişse bebeğim .. hala bekliyoruz bi umut doktorumda bende normal doğum taraftarıyız 37 hafta 3 günlük bugün bakalım 24 Şubat ta oğlum belirleyecek artık basıl geleceğini hala dönmemişse salı sezeryan 🙄aynı gün olmamız ne güzel 😊hakkımızda hayırlısı artık
Rkydmn 1prensesgeliyor yok ben devlette yapacağım doktorumdan çok memnunum dün ameliyat günümü verdi bi sıkıntı olursa da bekleme hastahaneye gel dedi. Sizin özel hastahane mi
Saretugba Çatı muayenesi erken değil mi daha bende bugün 37 haftalık oldum ama halen yapılmadi doğuma yakın oluyor die biliyorum çünkü çatı muaynesi doğumu tetikliyor ilk kızımda çatı muayenesi 40 haftaya yakın yapıldı akşamına doğuma gittim nisanim geldi
Asya1209 Saretugba sezeryan da damı çatı muayenesi oluyor acaba.bende 36.haftam bitiyo.kontrolum var.ona göre gideyim bari🤦🤭
1prensesgeliyor Rkydmn ben kontrollerimi özel hastaneye gidiyorum fakat sezeryan riskli oldugu icin kan unitesi olan tam teşekküllü araştırma hastanesinde dogum yapman lazim dedi. Bende bir hafta devlete bir hafta özele gidiyorum. Cuma gunu yine devlete gideceğim ama önceki dogumum normal oldugu ici bekletmek istiyorlar galiba. Siz hangi sehirdesiniz hangi hastaneye gidiyorsunuz
Rkydmn 1prensesgeliyor ben ağrıda oturuyorum burada özel hastahane yok sadece tıp merkezi var hem hijyen depil hemde bebek yoğun bakımı yok o yüzden devleti tercih ettim. Tam teşekküllü en azından doktorumdan da çok memnunum. Sizin büyük ihtimalle ilki normal diye bekletiyorlar benim ilki de sezeryandı o yüzden günümü 37. Haftada verdiler
Ebruderya 1prensesgeliyor canım 37 haftalığım bugün gittim doktora bebişin kilosu 3.100 dedi ve bebek kanala girmiş heran gelebilir dedi çatı muayenesi olmadım bu zamana kadar yapar mı hiç bilmiyorum onuda doğumda şuanlık normal gözüküyor
1prensesgeliyor Ebruderya nts ye girmeye basladinizmi. Benim gecen hafta 36 haftalikken sanci cikti ama hissetmiyorum
Rukiyoloji Halide_zehra benimde bebeğim 37. Haftada başını yukarı aldı. Şuan bende dönmesini bekliyorum. Salı günü randevum var döndü döndü, dönmedi sezaryen olacak 🤷♀️ Ve ben sezaryenden çok korkuyorum 😔
Mom0101 1prensesgeliyor nefes alamamak sıkışmak ayakta zor durmak….. daha sezaryan günü alamadim 37+3.
1prensesgeliyor Mom0101 bende ayakta durunca kasıklarıma sıcak sıcak bıçak saplanır gibi agri giriyor