Burcuyasa bende çok kötüydüm, bulantılarım çoktu, hiç bir şey yiyemiyordum, yemek yapamıyordum ama 11 haftalıkken geçti herşey, iştahım açıldı. Doktorum ilk 3 ay kandan besleniyor zorlama yiyemiyorsan tiksinirsin demişti. Şimdi çok daha iyiyim 19+4 çok şükür. Bir süre sonra geçecek sabret🥰