Tweety1 Mrblng ya kendimi gördüm şuan 8 haftalık hamileyim bende sürekli korku sürekli bir panik halindeyim ne olcak böyle bilmiyorum 😃 panik atak oldum iyice 🙆🏻
zerana Mrblng daha şimdiden böyle yaparsan son aylarda napacaksın :) hasta doğar mı? Akciğerleri sağşammı ? Ya erken doğum olursa ? Daha bu levellar var :) Allaha sığın korkma :)
zerana Mrblng benimde ilk gebeliğim. Sona çok yakınım. Geceleri ya şu olursa ya bu olursa diye çıldırıyorum :) ama şimdiden yapma inan 9 ay bitmez yoksa.
didemblr Mrblng yüzüstü bile yatablirsin 18 20. Haftaya kadr bir sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle canım 9 ay boyunca böyle evham sana da bebeğe de stres yapar rahatla