Ezoo0101 transfer günü bir saat hastanede dinlendikten sonra iki üç saat yürüyerek gezdim. Daha önceki klomen, aşılama deneyimlerinden dolayı olmayacağı düşüncesi vardı. Sonraki günler test zamanına kadar hiçbir belirti yoktu. Transferin 11. günü evde test yaptım. Çift çizgi gördüm çok şaşırdım. Ertesi gün kan verdim ve hamileydim😊şuan 37+ 5 haftalığım 🙏Darısı size inşallah. Bu arada öğrendikten sonra hafif kasık batmaları oldu o da 8. hafta civarı geçti, hatta batmalar geçince bebeğin kalbi durdu sandım. Ağlayarak doktora gittim. Hamilelik boyunca da hiçbir şikayetim olmadı. Ancak bebeğin 21. haftada hareketleri hissetmeye başladığımda hamile olduğumu hissettim😊🙏Şuan içeride yuvarlanıyor❣️