Tkurnaz bence bu kadar üzülme her bebeğin gelişimi farklıdır canım ben 12-14 haftalık olana kadar doktorum her gittiğimde adet gününü değiştirebiliriz geç döllenme olabilir diyodu ama şimdi tarihimiz aynı kalacak doğum tarihi halâ aynı bebek yakaladı haftasını dedi. Yani her an değişebilir. Ben de üzüldüm acaba sıkıntı olur mu felan diye içini ferah tut yediğim şeylere biraz dikkat ettim bir daha ki kontrole kadar 16. Hafta da gittiğimde boyu birden uzamıştı. Mesela o hafta kendi evde mayaladığım kefir içtim her gün bir bardak kefir içtim bir kase yoğurt yedim günlük mandalina ve greyfurt sıkıp içtim bana iyi geldi diyebilirim. İnşallah senin bebeğinde birden atak gösterir.