Bende Almanya da yaşıyorum canım evet aile yanında olmayınca böyle günlerde biZler için çok zor oluyor ama sen yinede eşine söyle ,senin için gelecek yani onlar için degil ,hem belki çocuk vesile olur araları düzelir vardır bir hayır her zaman ,olmaz hayır der yada annen gelemezse de üzülme bence bende ilk çocuğum da ailen yanımda değildi kendim korktum nasıl yaparım diye ama Rabbim yardım ediyor annelik duygusu herşeyin üstesinden geliyorsun sadece sen kendin ayakta dik dur yeter,kendine güven kimsenin dediğini dinleme kendi doğrularını yap ve sana tavsiyem önceligin bebeğin oldun güzelim