Busbushatun [silindi] arkdasım fıgen hanıma gıttı ıkı dogumu ıcın cok memnun herkese onerır ben sevmedım acıkcası ama denenebılır
[silindi] Busbushatun arkadaşım da onu söyledi ama artık orada çalışmıyor Muş başka doktor tanıyan yokmu orda 🙄
Busbushatun [silindi] valla genel olrk hastaneden ve doktorlarından cok guzel bahsedldıgını duymadım canm ama ısım ısım bılmıyorm dıgerlerını