irorkay Kızlar haftaya 16 hafta gireceğim ve randevum var. Dörtlü tarama vakti ne zman? 2 li yaptırmıştım daha önce ama.
BebegimleYeniHayat_34 irorkay sadece ikili tarama testi yaptırdık ayrıntılı ultrasona girdim birde şeker yüklemesi yaptırdık o kadar başka hiç birşey istemedi doktorum benden
Busbushatun irorkay 21-25 haftalarda olması lazım canım ben yaptırmıyorm ama detaylı ıcın 21 de cagırmıstı doktor
Ulkugundogan irorkay yani ben yaptırmadım 3lüyü ama bildiğim kadarıyla yine kandan zihinsel hastalıklarla alakalı değerlere bakılıyor. Detaylı ultrason farklı o 20 24 haftalar arası bakılıyor
Madi irorkay eğer ikili test yaptırmadıysanız yada sonuçlar biraz kötü çıktıysa üçlü istiyorlar 16 haftada .Ben ikili yaptırmıştım temiz çıktı hem kan hem ultrason o yüzden üçlü dr istemedi
Oclock Dörtlü test 15.haftada başlıyor ben 15+1 de yaptırdım ama internette 16. Hafta ve 18. Haftalar arasında daha doğru sonuç verdiği yazıyor
Oclock irorkay bir tüp kan alacaklar doktor ultrasondan ölçümleri alacak birde kan verdiğin laboratuarda birkaç soru soruyorlar sigara içiyor musun yaş kaç son adet tarihi gibi o kadar benim sonuçlar 4.gün çıkmıştı
Sedaerhan irorkay karından sıvı alınıyor üçte ya da dörtlü testte o da bebek için tehlikeli diyorlar doktor zor da kalmadıkça yapmıyor