Ftmal geçmiş olsun canım. 26+4 benim 28. Haftada gideceğim ben de kontrole o zaman daha net konuşuruz demişti doktorum şuan haftasında gidiyordu ama okuduklarıma göre 30. Haftadan sonra gerilik başlayabiliyormuş ben de çok tedirginim 😥 benim doktorum da corasprin verdi 16. Haftadan beri kullanıyorum bir de bana yürüyüşü ev işlerini yasakladı yiyorum ve yatıyorum bebeğe kilo aldırmaya çalışıyor galiba 34 de de doğabilir 39′u da görebilir dedi net bisey söyleyemiyor sanırım. İnşallah düzelir sağlıkla zamanında alırız kucağımıza 🙏😢