Ben gebeliğin başındayım, kanamam yok ama kahverengi lekem geliyor. Öyle olunca daha bugün iğnemi yaptırdım. Her an ulaşabileceğiniz bir iğne değil eczaneyle haberleşip sipariş üzerine geliyor sanırım. Ama benim bir gün sonra elimdeydi. Özel hastanede yaptırdım , sadece iğne için 74 TL ödedik eczaneye . 400-500 lira çok fazla geldi bana. Normalde pahalı ama sigorta karşıladı 74 TL ödedik biz💁🏻♀️