idiloska emiras59 ay kıyamam ya acaba aldığınız suyu mu değiştirseniz bazı su markaları daha güzel olabiliyor.
emiras59 idiloska annem böbrek hastasıymış gençliğinde çok su içirmişler sudan nefret etmiş su yerine süt içerdi bende de küçüklükten beri öğrenilmiş davranış kaldı sanırım benimde suyla hiç aram yok 🙇🏻♀️
eminedlmnn emiras59 canım bende senin gibiydim öncelikle kendimi sevimli bir şişe aldım ve devamlı yanımda tuttum az az içiyordum öyle şimdi kendişiğinden çok susuyorum içmesem boğasım yanıyormuş gibi oluyor 😊
emiras59 eminedlmnn benimde şişem var 1,5 aydır onunla içmeye çalışıyorum ama önyargı sanırım bir türlü alışamadım herkes sizin gibi alıştım içmesem arıyorum diyor bana da nasip olsa keşke ☹️
emiras59 idiloska suyun yerini tutmuyormuş… kaderime razı geldim içmeye çalışacağım başka yolu yok 😊 bugün 1 litrem bitti bile 😋
Eski9 emiras59 suyuna limon meyve vs atabilirsin soğuksa peteğin üstüne koy sisene koyup ben öyle yapıyorum gerçi ben maşallah kurbağa gibiyim su dayanmiyor