emiras59 Merhaba, iyi akşamlaar kızlar 💐Normalde de suyla pek arası olmayan biriyim şimdi her gün 2-3 litre içmek zorundayım ama hava o kadar soğuk ki içim üşüyor bugün 1 litre bile bitiremedim ☹️ Suyu sevimli hale getirmek için siz neler yapıyorsunuz? 🙆🏻♀️
Kalbimm55 emiras59 çorba içebilirsin sulu Yicek içicek Bunlardan su ihtiyacını giderirsin diye düşünüyorum
Minnakhamis emiras59 benim gebelikten önce su içme alışkanlığım hiç yoktu bazen bi kaç gün oluyordu içmediğim 🤭 hamileliği öğrenince kendime 750 ml lik bir şişe edindim ve saat koydum kendime atıyorum saat 1 e kadar 1. şişe bitecek diye o şekilde içmeye alıştım ☺️ Su uygulamaları vs indirdim hiçbiri bende işe yaramadı 🤷🏻♀️
Kalbimm55 emiras59yanına şişeni al Az az öyle iç yavaş yavaş alıştır bende öylem şişeyle geziyorum Yani
NilayRuya emiras59 suya taze nane salatalık limon falan atarak da güzel bir tat verebilirsiniz ☺️ eğer ödem varsa onları atmaya da yardımcı oluyor diye biliyorum detoks gibi 🙈
archmom emiras59 içine elma limon at canım birde susamayı bekleme alarm kur ve zorlayarakta olsa iç sonra alışkanlık yapıyor 🙏🏻
archmom emiras59 olması gereken zaten sürekli tuvalete gitmen kuzum 🥰idrarınında renginin su kadar açık olması . İdrar rengin koyu sarı ise su miktarın yanlış demektir 🙏🏻
kedidirokedi emiras59 bende soğuk su içiyorum içim yanıyor sanki limonu çok severim içine sıkıp sıkıp içiyorum günlük 2 şişe içiyorum