Rjn5656 Pelin_alkan02 bende 16 haftandayim bndede ayni sorun var adet ağrısı gibi kasıkta ağrı bel bebisler büyüdüğü için olabilir ama iste biz anneleler endişeleniyoruz .sağlıkla inş hepmz kucağımıza alırız yavrularimizi 🙏