Bebegimi_beklerken563421 Hamilelik testi yaptım pozitif çıktı ☺️ Tatildeydim şimdi evime geldim pazartesiye aldım randevuyu ama heyecanlıyım doktora gitmeden önce sağlık ocağına gidip kan vermeli miyim sizce programa göre 7+4 olarak gözüküyor bebeğim
Elbet-birgun-kavusacagiz Bebegimi_beklerken563421 doktora gitsenizde kan testi istiycektir. Oncesinde verin iki gun arayla iki kere artisi gormek lazim cunku
eminenura Bebegimi_beklerken563421 kuzum doktor da kan isteyecek zaten betana bakmak için senin tercihin :) özele gideceksen doktora para vermemek için sağlık ocağında yaptırabilirsin ben öyle yapmıştım
Zyneepemree Bebegimi_beklerken563421 bence direk doktora gidin ilk ultrasyondan bakacak kese gözükürse kan testine falan gerek duymuyor
Wonderwoman Bebegimi_beklerken563421 direk doktora gidin orası en fazla kan alır hamilesin der zaten biliyosun olduğunu ☺️ zaten en az 10 haftadan önce ilgilenmiyorlar bile gerçi birtek doplerle kalbini dinliyor oda dediğim gibi 10 cu haftadan sonra. Hayırlısı olsun inşallah
Bebegimi_beklerken563421 Elbet-birgun-kavusacagiz Bende öyle düşündüm en azından sonuçlarım elimde olmuş olur pazartesiye hızlıca :) çok teşekkür ederim