ecemeric Kızlar ilk gebeliğim malum acemiyim. Sezaryen doğum tercih edildiğinde bebeği kaçıncı haftada alıyorlar acaba? Yani ekstra sağlıksal bir durum söz konusu olmadığında nasıl oluyor? Kaçıncı haftadan sonra almaya başlıyorlar doğuma?
Aysenur05 ecemeric bn 36. Haftamda istedm sezeryn bebeğin başı büyük olduğu için 38+3 sezeyna alacak doktrm
C-z-M-d ecemeric benim 39+0′da olucak. Genellikle doktorlar 38 haftayla 39 hafta arasında yapıyor. Ektra sağlık sıkıntısı olmazsa.
ecemeric Aysenur05 O zaman max 38 e kadar bekletiyorlar sanırım. 36,38 arası alıyorlar galiba öyle mi ki
Smyrhkn123 Bende 36.haftadayim yarin kontrolum var istege bagli sezeryan isteyecem bakalim ne diyecek 🤭
Smyrhkn123 Gzdehnm yok erken istemiyorum yarin kontrolum var sezeryan meselesini konusmak icin oyle soyledim kacinci hafta diyecek diye
rbiakyt ecemeric benim doktorum anne ya da bebek açısından herhangi bir problem yoksa 39 dan önce almayacağını belirtti. 39+2 ye sezeryan günü aldık pazartesi günü sezeryan olacağım inşallah ☺️🌸
Bilge44 Perinatoloji 39+0 dedi. Benim doktorum bakacaz duruma göre 38 veya 39 dedi💕zaman yaklaşsın bakalım ne olacak 🤲🏻🥰
Mcakir ecemeric benim 39 da olacak. Doktoruma dedim ki daha önce olmaz mı 😁 şuan önce almamızı gerektirecek bir neden yok . Şeker tansiyon vb gibi. O yüzden 39u beklemek en iyisi dedi.