ysmn_kck17 Daha haftamin başındayım. Arada vajinamda ağrı , batma , zonglama hissi gibi şeyler hissediyorum onun dışında bir sorun yok ama acaba benim gibi olan anneler varmı haftalar ilerledikçe bu hisler artarmi ?
Yasemn28 ysmn_kck17 bazen banada oluyor ama niye bilmiyorum sırt bel ağrısı var bende doktora söyledim magvital verdi bakalım geçicek mi 🤷🏻♀️
THalimeee ysmn_kck17 bnm 24 haftam üşütmüş gibi batmalar oluyo doktora söyledim normalde dedi ama büyük ihtimal büyüdükçe baskı yapıyo galiba oraya
Momcans ysmn_kck17 benim de arada oluyor alt karnimda agrilar doktora sormustum bana demistiki kanama yok ise sorun teskil etmez normal bebek buyudukce agrin olacak dedi 🙏
Mom080 Bende de oluyor bugun sağ karnımda bi ağrı vardı hafif sanırım rahim büyüdüğü için oluşuyor 🤷🏽♀️
ysmn_kck17 Mom080 Evet canım doğrudur gecmis olsun sanada inşallah kısa süreli olur biter ağrılarımiz 😊
ysmn_kck17 Yasemn28 Bizim vücudun dili olsada konuşsa vallahi insan büyüyor içimizde halbuki böyle seyler yaşanması çok normal ama insan korkuyor istemsizce 😊
ysmn_kck17 THalimeee Yaa inşallah tabiki normaldirde insan yine bir terettut ediyor teşekkür ederim yorumun için 😊
THalimeee ysmn_kck17 sabır dua bn nedendir bilmem doktorlara bile güven baglamıyorum Allahın izniyle olur gider diyom ☺️🙏🏻