Gebeliğimin 10. Haftasında enfeksiyon yüzünden antibiyotik kullandim. Su an 26+3′teyim. Çok dikkat etmeme rağmen sanırım yine sistit oldum. Sürekli tuvaletim varmış gibi hissediyorum ama aslında yok. Üromisin vb. ilaç kullanan var mi? Bebeğimde bir soruna neden olmasından çok korkuyorum. :(