Kızlar merhaba, bugün doktor kontrolüme gittim tam 13 haftalığım. Doktorum bebek rahmin biraz aşağısında ama yüksek ihtimal büyüdükçe yukarı çıkar dedi ama benim yine de acayip canım sıkıldı. Anlarsınız siz de en küçücük şeyi nasıl da kafamıza takıyoruz 😞benim gibi var mı bebiş aşağıda olup büyüdükçe yukarı çıkan veya doğuma kadar aşağıda olup sıkıntısız doğum yapan. Zaten sezaryen düşünüyordum