Linam2021 aynen işte bu değerlere hipotroidi diyorlar sınırda olduğu için büyük risk değil ama 4ün 5 in üzerinde değerler (hipertroidi) tehlikeliymiş bebeğin zeka gelişimi açısından. benim değerler de sizin civarda hala, ilaç malesef kullanamıyorum bana yan etkisi çok oldu herkeste olmuyor. Streste troidi etkiliyor dikkat etmek lazım 25 lik ilacın bir zararı yok bebeğe veya size. daha yüksek mg lıklarını kullanan cokk..sağlıkla atlatalım sağlıkla bebeklerimize kavuşalım inşallah :)