Merhaba hanımlar 37+4 haftalığım ilk gebeliğim bebeğimin suyu bu zamana kadar olması gerekenden azdı ama sorun olmadı şükür bugüne kadar havuç suyu ve bol suyla geldik. Doktorum Cuma gününe sezaryen için hazırlıklı gel suyu sınırdaysa alırız dedi ama iyiyse Pazartesi yani 38+2 de alırım dedi. Çatı muayenemi yaptı normale uygunum ama bebeğimin kafası 40 haftalık çıkıyo yani normal için imkansız diyemem ama su sorun dedi. Şimdi benim sizlere sormak istediğim cuma günü doğuma almazsa ben pazartesine kadar neler yapayım açılmam olması için yani normal doğum yapmayı çok istiyorum eğer açılmam olursa yapabilirim.